
Новинка орієнтована на ринок Китаю, оснащена інтелектуальними функціями та має запас ходу до 630 км.
Toyota офіційно почала продаж нового повністю електричного середньорозмірного купе-кросовера bZ5, повідомляє CarNewsChina.
Зовнішній вигляд bZ5 відсилає до концепту Crossover EV Concept. Передня частина отримала характерну форму голови акули-молота з С-подібними фарами та суцільною світлодіодною смугою. Профіль має похилий дах у стилі купе, приховані ручки дверей і 21-дюймові легкосплавні диски. Задня частина оформлена у вигляді суцільного ліхтаря з перевернутими С-подібними елементами.
Салон виконаний у мінімалістичному стилі та орієнтований на технологічність. Центральне місце займає 15,6-дюймовий екран мультимедійної системи та цифрова панель приладів. Серед функцій — керування жестами, голосові команди, інтеграція зі смартфоном та електронний селектор передач. Усі версії оснащені дев’ятьма подушками безпеки.
За розмірами bZ5 більший за bZ4X — габарити моделі становлять 4780×1866×1510 мм, колісна база — 2880 мм.
Новинка створена на платформі e-TNGA та оснащена літій-залізо-фосфатним акумулятором Blade Battery від BYD.
Кросовер доступний у чотирьох комплектаціях: 550 Joy, 550 Pro, 550 Pro Smart Edition та 630 Pro. Автомобіль пропонує два варіанти акумуляторів: на 65,28 кВт·год та 73,984 кВт·год, які забезпечують запас ходу 550 км і 630 км відповідно (за циклом CLTC). Усі версії мають передній електродвигун TZ200XS003 потужністю 271 к.с. і обертовим моментом 330 Н·м. Також підтримується швидка зарядка потужністю 90 кВт, яка дозволяє зарядити батарею з 30% до 80% лише за 27 хвилин.
Інтелектуальна система керування Toyota Pilot побудована на базі платформи Momenta 5.0 та включає понад 30 функцій допомоги водієві. У вищих версіях вона підтримує технологію NOA (автопілот із навігацією) у міських умовах завдяки набору з 33 сенсорів, включаючи лідар, і обчислювальній платформі потужністю 544 TOPS.
Серед інших особливостей: панорамний дах площею 1,44 кв.м., 256-кольорова амбієнтна підсвітка, аудіосистема JBL на 10 динаміків, акустичне скло та передні сидіння з функцією повного відкидання спинки в один дотик. Також доступно чотири режими «відпочинку», які дозволяють налаштувати салон для комфортного сну.
Вартість моделі в Китаї становить від 130 до 160 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно $18-$22 тисячам. Електромобіль виходить лише в Китаї, але, з огляду на попередній глобальний випуск bZ4X та його позяшляхової версії bZ4X Touring, у авто є всі шанси вийти на глобальний ринок у майбутньому.
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp