
Фото: Bentley
Головний акцент зроблений на дизайні й автентичності
Новинка є не повноцінним відродженням класичного спорткара, а радше сучасною електрифікованою даниною поваги оригіналу. Усього планується випустити 349 екземплярів.
Британська марка Bentley несподівано оживила одну зі своїх найвідоміших моделей – Blower 1929 року. Втім, новий Blower Jnr лише на 85% відповідає оригіналу за розмірами та має електричну силову установку.
Новинка оснащена 48-вольтовим електродвигуном потужністю 20 к.с., який здатний розвивати до 72 км/год. Запас ходу становить до 105 кілометрів на одному заряді.
Хоч технічні характеристики і не вражають, головний акцент зроблений на дизайні й автентичності. Blower Jnr зберігає багато характерних елементів оригінального авто: сталеву раму, ресори, фрикційні амортизатори, алюмінієвий капот ручної роботи та тканинне покриття кузова. Частина конструкції виготовлена з вуглепластику, аби зменшити вагу.
Зарядний порт розмістили всередині копії історичного компресора. Посадкова схема — тандемна: водій розташований посередині, а пасажир сидить позаду. За сидіннями — відсік для сумки, стилізований під старовинний паливний бак із замком.
Над проєктом працювала британська компанія Hedley Studios, відома своїми мініатюрними версіями класичних авто. Вона вже створювала зменшені копії культових моделей Bugatti та Ferrari, однак Blower Jnr став її першим електрокаром, який можна офіційно використовувати на дорогах загального користування.
Виробництво вже стартувало. Усього планується зібрати 349 екземплярів, і перші поставки очікуються наприкінці 2025 року. Вартість автомобіля стартує від £90 тисяч (приблизно €107 тисяч). Враховуючи характеристики авто, Blower Jnr є швидше ексклюзивним предметом для колекціонерів, ніж практичним транспортом для щоденного використання.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дебютував найдорожчий автомобіль Bentley.
Bentley презентувала лінійку гібридних Continental GT, GTC і Flying Spur
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp