Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Фото: CarNewsChina

5-секундний ролик рекламував знижку у 10 тисяч юанів на іншу модель

Рекламний ролик запускався на центральному екрані власників авто. Компанія вибачилася перед користувачами.

Китайський автовиробник Deepal, дочірній бренд електромобілів компанії Changan, опинився у центрі скандалу після того, як без згоди власників надіслав рекламні оголошення через мультимедійну систему в автомобілях. Як повідомляє CarNewsChina, рекламне повідомлення отримали близько 480 тисяч користувачів.

Оголошення вперше з’явилося 27 травня — під час запуску авто на центральному екрані автоматично з’являвся 5-секундний рекламний ролик, що рекламував знижку у 10 тисяч юанів (близько $1400) на модель S09.

Реакцію довго чекати не довелося: соцмережі вибухнули хвилею критики, звинувачуючи Deepal у нехтуванні приватністю та досвідом власників.

У відповідь компанія вибачилася перед користувачами, пояснивши, що мала намір повідомити клієнтів про ексклюзивну знижку, про яку, за її словами, багато хто просто не знав.

Генеральний директор Ден Ченхао також особисто вибачився. За його словами, на вихідних він зустрічався з кількома власниками автомобілів Deepal, і половина з них не знала про знижку. «Я дав команду донести цю інформацію ширше, але ми помилилися з каналом — прошу вибачення та сподіваюся на ваше розуміння», — зазначив Ден.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Xiaomi скасувала обмеження потужності SU7 Ultra після обурення власників.

 

Китай поставив під загрозу виробництво електромобілів у Європі

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp

Источник